Danish English

ESS - Standardsystem til sagsbehandling af henvendelser

ESS er et standardsystem, der digitaliserer processen omkring sagsbehandling af henvendelser fra oprettelse til afslutning.

 
ESS er baseret på Microsoft teknologi, og er tæt integreret til Word og Outlook.

 

Systemet består af følgende moduler:

 

Generelt Stor

   

Udbytte ved at anvende ESS til henvendelser:

  • Strømline og automatisere processerne omkring behandling af henvendelser
  • Nedbringelse af den tid medarbejdere anvender på sagsbehandling
  • Uafhængighed ift. enkeltpersoner der behandler sager
  • Overblik og synlighed i de enkelte sagers livscyklus
  • Alle hændelser og dokumentation ift. sagerne er samlet ét sted
  • Overholdelse af milepæle og leverancer i sagen
  • Forbedret datafangst og reducering af fejl, hvorved datakvaliteten forhøjes
  • Mulighed for løbende monitorering og opfølgning på KPI’ere, samt ledelsesmæssig rapportering og statistik
  • Mulighed for at anvende NemID
  • Kan integreres til websites, kunderegistre og øvrige applikationer f.eks. ESDH- eller andre systemer
  • Forberedt til kravene i forbindelse med Persondataforordningen

 

Fremhævet funktionalitet:

  

Effektiv digitalisering
ESS forenkler rutiner for sagsbehandleren, og sørger for struktur i sagsbehandlingen, samt efterfølgende rapportering. Dokument- og opgavestyring sikrer, at alle informationer er tilgængelige på sagen.

      

Overblik og hurtig respons
Sager fremsøges gennem oversigter og brug af søgninger. Sagen administreres i sagsvinduet, med overblik over forløbet, og adgang til sagens status og næste trin.


Brugervenlig dialog
En intuitiv og genkendelig brugerflade, hvor ESS integrerer med de kontorværktøjer, som medarbejderen kender fra MS Office, skaber fordele i den daglige anvendelse.


Ledelsesinformation med både detaljer og overblik
Overblik over sagsbehandlingen, gennem prædefinerede rapporter eller ad-hoc via dataanalyser, der kan viderebehandles i regneark.


Online registrering af henvendelser
Modulet ESS Web giver mulighed for oprettelse af en henvendelse elektronisk. Ud fra de informationer der ønskes registreret, oprettes sagen i ESS uden direkte adgang til ESS. Modulets responsive design tilpasser sig automatisk forskellige skærmstørrelser - f.eks. desktop, smartphone og tablet.


Elektronisk kommunikation med parter
Modulet ESS Portal giver mulighed for at kommunikere med eksterne parter involveret i en sag, uden at disse har direkte adgang til ESS. De kan oprette og besvare kommentarer i forløbet, uploade dokumenter, og modtage ”frister”/”remindere” i sagen - ”Nyt til dig”.


Fleksibelt rammesystem
ESS er et rammesystem, der konfigureres, og let tilpasses eller ændres ift. aktuelle arbejdsgange/behov. Rig mulighed for integration/dataudveksling med andre systemer.

 


 

ESS har siden Persondataforordningen blev annonceret, haft det med i de fremtidige udviklingsplaner, således at ESS er klar til at håndtere Persondataforordningen, når den træder i kraft til maj 2018

 

Læs mere om Persondataforordningen her.

 


 

Moduler: 

 

ESS kan udvides med følgende moduler: ESS Web, ESS Portal og ESS Møde.

 


 

Du kan læse ESS kundecases her.

 

Ønsker du at høre mere om ESS, så kontakt Christian Kirkedal og få en uforpligtende præsentation.

Du kan skrive til Christian på cki@lector.dk eller ringe direkte på mobil +45 60 70 70 60.

  


 

 

Nyhed
Trafikselsskab
Nordjyllands Trafikselskab har valgt ESS...
KundeCase
Klagenævnet
ESS til Klagenævnet for Domænenavne...
KundeCase
De finansielle ankenævn
ESS til Sekretariatet for de finansielle ankenævn...
KundeCase
Metro Service
ESS til Metro Service Kundeservice...

        Lector  l  Ordrupvej 101  l  2920 Charlottenlund  l  Tel. +45 44 50 21 50 l  info@lector.dk  l  CVR-nr. 10 02 16 18  l  Følg os på Linkedin Ikon

© Lector 2018