Danish English

ESS - Standardsystem til sagsbehandling af klager

ESS er et standardsystem, der digitaliserer processen omkring sagsbehandling af klager fra oprettelse til afslutning.

 
ESS er baseret på Microsoft teknologi, og er tæt integreret til Word og Outlook.

 

Systemet består af følgende moduler:

 

Klage

    

Udbytte ved at anvende ESS til klager:

  • Strømline og automatisere processen omkring behandling af klager
  • Effektivt og struktureret sagsforløb, som indeholder alle hændelser og dokumenter samlet ét sted
  • Uafhængighed ift. enkeltpersoner der behandler sager
  • Kan integreres til websites, kunderegistre og øvrige applikationer f.eks. ERP-system
  • Omfattende rapporterings- og statistik muligheder
  • Forberedt til krav i forbindelse med Persondataforordningen

 

Fremhævet funktionalitet:

 

Effektiv digitalisering
ESS forenkler rutiner for sagsbehandleren, og sørger for struktur i sagsbehandlingen, samt efterfølgende rapportering. Dokument- og opgavestyring sikrer, at alle informationer er tilgængelige på sagen.

      

Overblik og hurtig respons
Sager fremsøges gennem oversigter og brug af søgninger. Sagen administreres i sagsvinduet, med overblik over forløbet, og adgang til sagens status og næste trin.


Brugervenlig dialog
En intuitiv og genkendelig brugerflade, hvor ESS integrerer med de kontorværktøjer, som medarbejderen kender fra MS Office, skaber fordele i den daglige anvendelse.


Ledelsesinformation med både detaljer og overblik
Overblik over sagsbehandlingen, gennem prædefinerede rapporter eller ad-hoc via dataanalyser, der kan viderebehandles i regneark.


Online registrering af henvendelser
Modulet ESS Web giver mulighed for oprettelse af en henvendelse elektronisk. Ud fra de informationer der ønskes registreret, oprettes sagen i ESS uden direkte adgang til ESS. Modulets responsive design tilpasser sig automatisk forskellige skærmstørrelser - f.eks. desktop, smartphone og tablet.


Elektronisk kommunikation med parter
Modulet ESS Portal giver mulighed for at kommunikere med eksterne parter involveret i en sag, uden at disse har direkte adgang til ESS. De kan oprette og besvare kommentarer i forløbet, uploade dokumenter, og modtage ”frister”/”remindere” i sagen - ”Nyt til dig”.


Fleksibelt rammesystem
ESS er et rammesystem, der konfigureres, og let tilpasses eller ændres ift. aktuelle arbejdsgange/behov. Rig mulighed for integration/dataudveksling med andre systemer.

 


 

ESS har siden Persondataforordningen blev annonceret, haft det med i de fremtidige udviklingsplaner, således at ESS er klar til at håndtere Persondataforordningen, når den træder i kraft til maj 2018

 

Læs mere om Persondataforordningen her.

 


 

Moduler: 

 

ESS kan tillige udvides med følgende moduler: ESS WebESS Portal og ESS Møde

 


 

Du kan læse ESS kundecases her.

 

Ønsker du at høre mere om ESS, så kontakt Per Søndergaard og få en uforpligtende præsentation. 

Du kan skrive til Per på pso@lector.dk eller ringe direkte på mobil 24 75 02 23.

  


 

KundeCase
Klagenævnet
ESS til Klagenævnet for Domænenavne...
KundeCase
Metro Service
ESS til Metro Service Kundeservice...
KundeCase
Ankenævnet
ESS til Pengeinstitutankenævnet...
KundeCase
DUF
Implementering af ESS og ESS Web...
Download PDF
Produktblad

        Lector  l  Ordrupvej 101  l  2920 Charlottenlund  l  Tel. +45 44 50 21 50 l  info@lector.dk  l  CVR-nr. 10 02 16 18  l  Følg os på Linkedin Ikon

© Lector 2017