KundeCase

Metro Service

ESS til Metro Service Kundeservice…
KundeCase

De finansielle ankenævn

ESS til Sekretariatet for de finansielle ankenævnt…
KundeCase

DUF

Implementering af ESS og ESS Web…

ESS Web til klager

ESS Web giver mulighed for automatisk oprettelse af webskemaer til klager til løbende tilpasninger af webskemaer, når der skal implementeres ændringer.

ESS Web-modulet kan spare medarbejderne for mange timers manuel indtastning, hvorved fokus flyttes fra indtastning, til effektiv behandling af de indkomne klager.

Fordele ved at anvende ESS Web
  • Mulighed for at registrere og oprette en klage elektronisk
  • Informationer og stamdata indtastes af den person, der henvender sig
  • Mulighed for at vedhæfte dokumenter
  • Sikring af datakvalitet (påkrævede felter, validering, lede-tekster mm.)
  • Oprettelse og vedligehold af ESS Web formularer, kan udføres af en superbruger direkte i ESS
  • Workflow til styring af brugergrænseflade (angiv skjulte eller påkrævede felter m.m.)
  • Modulets responsive design tilpasser sig automatisk forskellige skærmstørrelser – f.eks. desktop, smartphone og tablet
  • Mulighed for integration til eksisterende websider
  • Mulighed for at anvende NemID ved registrering
Moduler:

ESS kan bl.a. udvides med følgende moduler: ESS Portal og ESS Møde

Du kan finde ESSreferencer her.

Ønsker du at høre mere om ESS, så kontakt Christian Kirkedal og få en uforpligtende præsentation.
Du kan skrive til Christiancki@lector.dk eller ringe direkte på mobil +45 60 70 70 60.