Danish English

ESS - Standardsystem til sagsbehandling af kunde-

henvendelser

 

ESS er et standardsystem, der digitaliserer processen omkring sagsbehandling af kundehenvendelser fra oprettelse til afslutning.

 
ESS er baseret på Microsoft teknologi, og er tæt integreret til Word og Outlook.

 

Systemet består af følgende moduler:

 

Kundehenvendelse

 

 Udbytte ved at anvende ESS til kundehenvendelser:

  • Strømline og automatisere processen omkring sagsbehandling ved henvendelser
  • Uafhængighed ift. enkeltpersoner der behandler sager
  • Forbedre datafangst og synlighed i hele sagens livscyklus
  • Sikre overholdelse af frister og deadlines i sagen
  • Alle hændelser og dokumentation ift. sagerne samlet ét sted
  • Mulighed for ekstern adgang til information for part i sagen via ESS Portal
  • Mulighed for integration til andre systemer (f.eks. ERP/økonomi)
  • Standard rapportering og statistik
  • Mulighed for at kommunikere via og overvåge de sociale medier
  • Udsende brugerundersøgelse for at opnå større brugertilfredshed og et forbedret serviceniveau

 

Fremhævet funktionalitet:

  

Effektiv digitalisering

ESS forenkler rutiner for sagsbehandleren, og sørger for struktur i sagsbehandlingen, samt efterfølgende rapportering. Dokument- og opgavestyring sikrer, at alle informationer er tilgængelige på sagen.

 

Overblik og hurtig respons
Sager fremsøges gennem oversigter og brug af søgninger. Sagen administreres i sagsvinduet, med overblik over forløbet, og adgang til sagens status og næste trin.


Brugervenlig dialog
En intuitiv og genkendelig brugerflade, hvor ESS integrerer med de kontorværktøjer, som medarbejderen kender fra MS Office, skaber fordele i den daglige anvendelse.

 
Ledelsesinformation med både detaljer og overblik
Overblik over sagsbehandlingen, gennem prædefinerede rapporter eller ad-hoc via dataanalyser, der kan viderebehandles i regneark.

 
Online registrering af henvendelser
ESS Web giver mulighed for oprettelse af en henvendelse elektronisk. Ud fra de informationer der ønskes registreret, oprettes sagen i ESS, uden vedkommende har direkte adgang til ESS.

 
Kviksag
Mulighed for registrering af få udvalgte informationer i forbindelse med f.eks. en telefonisk henvendelse. Henvendelse kan efterfølgende konverteres til en sag.


Sociale medier
ESS Omnichannel understøtter integration til sociale medier (i første omgang Facebook/Twitter).

 
Brugerundersøgelse
ESS Survey giver mulighed for at sende en brugerundersøgelse ud til den person, der har henvendt sig om en sag, f.eks. support.

 
Elektronisk kommunikation mellem parter
ESS Portal giver mulighed for at kommunikere med eksterne parter involveret i en sag, uden at disse har direkte adgang til ESS. Der kan oprettes og besvares kommentarer på sagen, uploade dokumenter, og modtage ”Nyt til dig” i sagen.

 
Fleksibelt system
ESS er et rammesystem, der konfigureres og let tilpasses, eller ændres ift. aktuelle arbejdsgange/behov. Rig mulighed for integration/dataudveksling med andre systemer.

 


 

Moduler: 

 

ESS kan tillige udvides med følgende moduler: ESS Web og ESS Portal  

 


 

Du kan finde ESS referencer her.

 

Ønsker du at høre mere om ESS, så kontakt Per Søndergaard og få en uforpligtende præsentation. 

Du kan skrive til Per på pso@lector.dk eller ringe direkte på mobil 24 75 02 23.

  


KundeCase
Metro Service
ESS til Metro Service Kundeservice...
KundeCase
Ankenævnet
ESS til Pengeinstitutankenævnet...
KundeCase
DUF
Implementering af ESS og ESS Web...
KundeCase
Etisk Nævn
Microsoft-baseret applikation til sags...

        Lector  l  Ordrupvej 101  l  2920 Charlottenlund  l  Tel. +45 44 50 21 50 l  info@lector.dk  l  CVR-nr. 10 02 16 18  l  Følg os på Linkedin Ikon

© Lector 2017