KundeCase

Movia

IT-understøttelse til kundehenvendelser…
 
KundeCase

Metro Service

ESS til Metro Service Kundeservice…
 
KundeCase

Ankenævnet

ESS til Pengeinstitutankenævnet…

ESS Portal til kundehenvendelser

ESS Portal giver mulighed for at kommunikere med eksterne parter, uden at disse parter har direkte adgang til ESS.

ESS Portal kan anvendes til egentlig dialog mellem parterne i et sagsforløb, eller hvis en part blot skal have information i forløbet.

Fordele ved at anvende ESS Portal
  • Såvel kunde som part i sagen kan logge på sagen og tilføje information løbende
  • Færre henvendelser omkring status på en sag, da parterne selv har overblikket
  • Konfigurerbar notifikation af sagsparter, når der er nyt i en ansøgning
  • Sikker adgang til sagsdokumenter, idet alt data bliver liggende centralt
  • Mulighed for at anvende NemID til brugervalidering

Moduler:

ESS kan tillige udvides med følgende moduler: ESS Web, ESS Møde og ESS Claims.

Du kan finde ESSreferencer her.

Ønsker du at høre mere om ESS, så kontakt Christian Kirkedal og få en uforpligtende præsentation.
Du kan skrive til Christiancki@lector.dk eller ringe direkte på mobil +45 60 70 70 60.