KundeCase

Movia

IT-understøttelse til kundehenvendelser…
 
KundeCase

Metro Service

ESS til Metro Service Kundeservice…
 
KundeCase

Ankenævnet

ESS til Pengeinstitutankenævnet…

ESS Web til kundehenvendelser

ESS Web giver mulighed for automatisk oprettelse af webskemaer til kundehenvendelser, og til løbende tilpasninger af webskemaer, når der skal implementeres ændringer.

ESS Web-modulet kan spare medarbejderne for mange timers manuel indtastning, hvorved fokus flyttes fra indtastning, til effektiv behandling af de indkomne henvendelser.

Fordele ved at anvende ESS Web
  • Mulighed for at registrere og oprette en kundehenvendelse elektronisk
  • Informationer og stamdata indtastes af den person, der henvender sig
  • Mulighed for at vedhæfte dokumenter
  • Sikring af datakvalitet (påkrævede felter, validering, lede-tekster mm.)
  • Oprettelse og vedligehold af ESS Web formularer, kan udføres af en superbruger direkte i ESS
  • Workflow til styring af brugergrænseflade (angiv skjulte eller påkrævede felter m.m.)
  • Modulets responsive design tilpasser sig automatisk forskellige skærmstørrelser – f.eks. desktop, smartphone og tablet
  • Mulighed for integration til eksisterende websider
  • Mulighed for at anvende NemID ved registrering

Moduler:

ESS kan tillige udvides med følgende moduler: ESS Portal, ESS Møde og ESS Claims.

Du kan finde ESSreferencer her.

Ønsker du at høre mere om ESS, så kontakt Christian Kirkedal og få en uforpligtende præsentation.
Du kan skrive til Christiancki@lector.dk eller ringe direkte på mobil +45 60 70 70 60.