Danish English

 

Lector Jule App til STYLEPIT

 

Udfordring

 
December er en travl måned for de mange handlende, hvor flere og flere foretrækker at købe julegaver på nettet.

 
Denne måned er derfor også en travl og meget vigtig måned for STYLEPIT, der er en af de førende e-commerce platforme for modebeklædning indenfor herre-, dame- og børnetøj.


STYLEPIT er meget opmærksomme på forbrugernes stigende brug af smartphones. Ifølge undersøgelser handler godt hver femte forbruger nu fra en smartphone. Hos STYLEPIT ses også en klar stigning i mobiltrafikken. Faktisk har mobiltrafikken for første gang oversteget trafikken fra stationære computere, udtaler STYLEPIT.

  

Behov

 
STYLEPIT ønskede, på baggrund af ovenstående, at involvere brugerne på en ny måde for at øge handlen. Med fokus på den store målgruppe man har på de sociale medier, var der behov for at skabe variation i den daglige kommunikation overfor disse personer, for at øge trafikken over mod webshoppen, og i sidste ende skabe mere handel.


Derudover ønskede STYLEPIT at øge email-permission databasen, og få beriget information om de personer, der havde interesse i STYLEPIT, for bedre at kunne målrette kommunikationen fremadrettet.

 

Løsning

 
STYLEPIT valgte Lector Jule App, for at engagere de mange smartphoneejere, der er vant til at agere på såvel telefon, som på
computer.

 
Man ønskede et design, hvor det var let at genkende STYLEPIT, og da man henvender sig til både mænd og kvinder, valgte man at gennemføre 2 lodtrækninger om dagen - en til mænd og en til kvinder.

 
Juleapp’ens funktion med automatisk lodtrækning blev derfor tilpasset dette behov.

 
STYLEPIT var i stand til at overbevise deres mange leverandører om at levere et utal af spændende gaver, som deltagerne i jule app’en havde mulighed for at vinde.

 

Udbytte

  • Daglig påvirkning af dem, der følger STYLEPIT på Facebook og i nyhedsbreve, med tilbud og information.
  • Øget awareness omkring de mange attraktive tilbud i webshoppen.
  • Øget trafik fra Facebook over mod webshoppen.
  • Udvidelse af email-permission databasen, med mulighed for at sende nyhedsbreve målrettet den enkeltes interesse.
  • Antallet af direkte handler var ifølge STYLEPIT meget tilfredsstillende, og oversteg de forventninger man havde til juleapp’en, inden man gik i gang.

 

Stylepit Billede

  

Du kan hente kundecasen som PDF her.

 


 

STYLEPIT A/S er et børsnoteret moderselskab i STYLEPIT koncernen, der er én af Nordens førende e-commerce platforme for modebeklædning indenfor herre-, dame- og børnetøj. STYLEPIT’s varesortiment omfatter tøj, sko, sportstøj og -udstyr, personlig pleje og diverse accessories, der relaterer sig til tøjmode.


Koncernen beskæftiger mere end 300 ansatte med hovedkontor i Danmark, salgskontorer i Norden, IT udviklingsafdeling i Ukraine og lager- og fotoproduktion i Polen.

 

Læs mere om STYLEPIT her.

  


  

Tilbage

  

 

 

NNN

Stylepit Logo

   

“Vi har været særdeles

glade for vores samarbejde med Lector. Vi har fået god sparring på vores idéer i

hele processen.

 

I den hektiske optaktsperiode,har

Lectors konsulenter været særdeles serviceminded

og hurtig

til at reagere for at sikre

et problemfrit forløb.”

 

Mila Blarke

Inbound Marketing Coordinator STYLEPIT

        Lector  l  Ordrupvej 101  l  2920 Charlottenlund  l  Tel. +45 44 50 21 50 l  info@lector.dk  l  CVR-nr. 10 02 16 18  l  Følg os på Linkedin Ikon

© Lector 2017