Lectors kundetilfredshedsundersøgelse 2023

Vi siger tak for deltagelsen i vores kundetilfredshedsundersøgelse.

Målingen viser, at 100% af vores kunder er tilfredse, og andelen af meget tilfredse kunder som udgør 57%.

95% vil anbefale Lector til andre kunder, og vi slår i år rekord for andelen af kunder, som helt sikkert vil være kunde hos Lector i fremtiden med 100%.

Jeres feedback med uddybende kommentarer er meget værdifulde for os i forhold til vores indsatsområder.

Nedenstående er et lille uddrag af disse kommentarer:

  • I har en god support, der både er flinke og gode til at oversætte det tekniske sprog til ikke teknik-kyndige.
  • Der er styr på lovgivning og hvad der kræves. Der er gennemsigtighed i LTS-systemet. Fantastisk.
  • Jeg er især glad for at have en “proaktiv” samarbejdspartner, som forbereder sig selv og dermed os på forandringer og kommunikerer til os om de ting der kommer. Det er meget værdsat.
  • Jeres kendskab til os som virksomhed og jeres interesse i at bidrage til vores succes. Jeres faglige meget høje niveau. Og så er I lykkes med at ansætte virkelig behagelige personer, så det er altid en fornøjelse at være sammen med jer.
  • I er villige til at udvikle de systemer I har og lytter, hvis man har forslag til forbedringer
  • Stærk projektstyring og tilstedeværelse ifm. udvikling/implementering af nyt system

 

Vi sætter stor pris på alle de åbne kommentarer vi modtager fra jer. Det giver god energi til vores medarbejdere at modtage positiv feedback på denne måde. Vi har også fået input med ting vi kan gøre bedre, og vi er allerede i fuld gang med handlingsplaner for disse områder.

Vi har trukket lod om et Supergavekort blandt alle ikke-anonyme besvarelser på vores tilfredshedsundersøgelse. Vinderen har fået direkte besked.